მთავარი > Music > 10 Truly Great Jazz Composition (Number-2)

10 Truly Great Jazz Composition (Number-2)

———————————————————

10.US3 – Cantaloop

——————————————————————————————-

9. Fausto Papetti – Emmanuelle

——————————————————————————————-

8. al jarreau – spain

——————————————————————————————-

7. Billie Holiday – I’m A Fool To Want You

——————————————————————————————-

6. Marcus Miller – Power

——————————————————————————————

5. Quincy Jones – Soul Bossa Nova

——————————————————————————————-

4. Sarah Vaughan – Whatever Lola Wants

——————————————————————————————–

3.Touch and Go – Would You

——————————————————————————————–

2.Keiko Matsui – An evening in Gibraltar

———————————————————————————————

1. Nina Simone – Sinnerman

კატეგორიები:Music
  1. January 28, 2011 at 13:17

    აჰ მომწონს მე-10 მახსოვს და მომწონს🙂
    აჰჰჰ მე-9, მაგრამ ვერ გავარკვიე საიდან მეცნობა,
    ნუ al jarreau ხო მაგარია და მაგარია…
    მე-7-ს ვერ ვისმენ ,არ მინდა ამატიროს ეხლა
    მე-6 ცოცხალი შესრულებით დიდი სიამოვნებით მოვისმენდი …ესე ვერა
    მე-5 მაგარრრ!!!
    მე-4 აუ პირველად რატო ვისმენ? ძალიან მომეწონაა!!!!!!
    მე-3 აჰაჰაჰა ამ სიმღერას რა დამავიწყებს🙂
    მე-2
    პირველი ამასაც პირველად ვისმენ🙂 მაგრამ ნინა სიმონე რო მაგარია ზოგადად!

    მოკლედ შესანიშნავი ჯაზ-საღამო-relax გამომივიდა,კარგი იყო
    გაიხარ!🙂

    Like

  2. January 28, 2011 at 13:17

    მადლობა შენ!!! :*

    Like

  3. March 25, 2012 at 13:17

    nina simone- ჩემი ყველაზე ყველაზე საყვარელი ჯაზ მომღერალია…🙂

    Like

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

